dinsdag 31 mei 2016

Babykaart



Vorige week heeft een vriendinnetje van onze kleindochter een zusje gekregen reden voor mij om een  geboortekaartje te gaan maken. Deze Magnolia Ooievaar stempel heb ik al heel lang in huis ik gebruik hem niet zoveel maar ohhh wat is het toch een feestje om deze in te kleuren. Heb hem gelijk ook nog maar in een blauwe variant ingekleurd want een vriendin vroeg mij of ik voor haar ook een kaartje wilde maken en dat moest een jongenskaartje worden.
Dit kaartje doet mee aan de volgende Challenges :

Magnolia-Licious Challengeblog - Flowers and or photo inspiration
Fussy and Fancy Friday challenge - Dies and or Punches
Crafting from the heart challenge blog - Anything goes






Dank voor je bezoekje aan mijn blog
Lieve groetjes Ellen

6 opmerkingen:

Josephine zei

Wat een SCHOONHEID van een babykaart lieve Ellen, en wat is die
leuk zeg de Magnolia Ooievaar. Het geheel is prachtig en
vooral ook sprankelend geworden, zo mooi de kleuren.
En heerlijk al die kleine extra details te bekijken.

In het blauw voor een jongetje zal het zeker ook een succes zijn.

Wens je een fijne week verder.....

Liefs,
Josephine

Ans Gilbert zei

Hoi Ellen,
wat heb je de ooievaar prachtig ingekleurd en je kaartje is weer erg -sweet-, je hebt ook nog een label gemaakt, is ook erg mooi,
groetjes,
Ans

Theresa zei

great baby card. lots of texture. thank you for sharing it with us at FFFC and good luck, Theresa DT xx

Chris zei

Hi Ellen,
Your baby card is adorable! I love the layering and really love, love, love the castle addition! What a cool embellishment to include! Your coloration is wonderful. It is a really great card. I'm so glad you shared it with us at the Magnolia-licious Challenge Blog!

XO,
Chris

Pamela zei

Beautiful creation, thank you for joining us at Crafting from the Heart.

Pam x

Anoniem zei

Such a pretty card, thanks so much for joining in at Magnolialciouc xo Julie P