zondag 14 juni 2015

Magnolia Box



Een aantal weken geleden kwam ik op fb een kaart tegen met een allerliefste Tilda, Ze heet Tilda with Lace Shoes, en ohhhh ik was op slag verliefd en had haar nooit eerder gezien, ik bleek een hele nieuwe serie van begin dit jaar over het hoofd te hebben gezien. Nu komen er ook heel veel nieuwe Magnolia stempels in een jaar, echt heel veel en lang niet alles schaf ik dan ook aan, maar dit schattige meisje moest hier toch echt komen wonen haha, gelukkig was ze nog te bestellen en nu prijkt ze op een spanen doosje want ja een kaart verdwijnt toch weer in mijn kaartenbak en deze mag op een mooi plaatsje in de huiskamer en is nog functioneel ook , lees je kunt er lekker wat rommeltjes in opbergen ;-).

Heb een zacht blauw/groene kleur Cardstock gebruikt en die gedistressed, Tilda is ingekleurd met grijs getinte Copics uitgestanst met mijn allernieuwste Die-namics Stitch stans en ook weer met distress inkt behandeld. De bloemen aan de linkerkant heb ik zelf gemaakt van stof daarna verhard met lijm ook weer distress inkt erop gebruikt en als finishing touch pareltjes geplakt.
De zijkant heb ik met hetzelfde Cardstock beplakt, de onderrand is gestempeld en gedistressed.  Rondom een lint geplakt met hier en daar een gaasje.
Al met al heb ik het lief en zacht van kleur gehouden passend bij dit lieve Tilda meisje !!


Deze creatie doet mee aan de volgende Challenges :
All about Magnolia Challenge blog - Lace and Pearls
Tilda's Town - Anything goes
The Ribbon Girl Blog - Anything goes with an image
Simply Magnolia - Dies or Puches

Veel liefs, Ellen


8 opmerkingen:

Corrie zei

Wat is het hier genieten op je blog Ellen.
Ik vind het doosje zo prachtig gemaakt, ook ik kende deze stempel niet, wat is die leuk.
Je hebt er een schitterende creatie van gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

The Craft Bucket zei

Just gorgeous, love it. Thank you for playing along with us at TILDA'S TOWN this week & the very best of luck. See you again love Jane x

Unknown zei

Jeetje Ellen jij kan geust workshops gaan geven met je enorme creativiteit heb je zo een paar avonden vol geboekt!
Dit is ook weer zo mooi!
Ik blijf je blog volgen Ellen en ik kijk m'n ogen uit!
Liefs Cora xxx

Antoinette Voorn zei

Wat een gaaf doosje Ellen Wauw wat een kleurenpracht en Tilda is ook zooo leuk!!!

http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Unknown zei

A beautiful card Ellen, I love your colouring.
Many thanks for joining at Tildas Town blog challenge this week. Good luck. Hugs Malin

lios_alfar zei

This is so pretty and wonderful design.
Thank you for joining us at Tilda’s Town challenge!
Hugs, Gosia

Pam Sparks zei

Gorgeous project Ellen! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges this week! Thanks for playing!

Donna zei

Absolutely gorgeous creation filled with pretty detail and crafting loveliness.
Thanks for joining us at Simply Magnolia.
Hugs, Donna xx