zondag 9 november 2014

Let it Snow


Ja dat is de vraag , krijgen we dit jaar weer een dik pak of gaat de winter net als afgelopen jaar stiekum zonder sneeuw en ijs aan ons voorbij. In ieder geval heb ik vast een heerlijk winters tafereel op mijn kaart gemaakt met één van de nieuwe stempels van Magnolia. Dit was echt een uitdaging voor mij omdat ik altijd een Tilda of Edwin gebruik waar je voor mijn gevoel veel makkelijker dingen mee kan combineren op een kaart, het was dus een beetje een bevalling deze kaart maar uiteindelijk ben ik er wel tevreden mee. hoop dat jullie hem ook geslaagd vinden.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges :
LLC blog -  Favourite Christmas Colour Combo mine is brown, blue and pink
Tilda's Town - Anything goes
Simply Magnolia - Bling
Kaartjes-Inspiratie challenge blog - Kerst
Paradise of Magnolia - Anything goes

Dank voor jullie bezoekje
Thanks for visiting my blog
Ellen



14 opmerkingen:

Crealice zei

errug leuk!

LottesCards zei

Heel gaaf geworden! Ik zou ook al gauw een tilda of edwin erbij maskeren. Maar zo is deze toch ook al super gaaf!!! Al ging het misschien wat moeizaam, het geheel is prachtig! Liefs Lotte

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie winterse kaart Ellen. Lieve kleurtjes en mooie details zoals het hekje en je rolroosjes. Leuk idee om de tekst er op de tags zo uit te laten komen. Het was zeker al je moeite waard vind ik.
lieve groetjes Miranda

Wil Frutsel zei

Prachtig kaartje, en wat een prachtige stempel erop!! Top.
liefs Wilma

Unknown zei

Lovely colour combo and a very pretty card. Very cool image. Thanks for sharing with us at LLC.

Hugz, Sandy
Owner & Operator @Live & Love Crafts

Anoniem zei

Prachtig kaartje!!!
Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
Dank voor je inzending.

Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

Elise zei

OH wow Ellen! This is absolutely GORGEOUS!!! I love these soft beautiful colors .. makes me think of a sweet shabby Christmas!

Big Hugs to you,
Elise

inge zei

Dit ziet er super uit Ellen! Gezellig dat je weer meedoet bij Simply Magnolia.

XX Inge

Claudia's kaartjes zei

Hi,

Wauw, wat een prachtige kaart. Tof dat je meedoet met KIC en suc6..

grtjs
Claudia

Unknown zei

Lovely card with cool image, thanks for joining us at Tildas Towns challenge blog this week. Good luck, Hugs Malin

The Craft Bucket zei

Just gorgeous, thank you for playing along with us at TILDA'S TOWN this week & the very best of luck. Jane x

Pam Sparks zei

I love it Ellen! I love houses and your designing is so charming! Thanks for linking up to Tilda's Town Challenges this week!

lios_alfar zei

Absolutely gorgeous creation!
Thank you for joining us at Tilda’s Town challenge!
Hugs, Gosia

Kimmie zei

Hoi Ellen!

Wat een prachtig mooi kunstwerkje heb je ervan gemaakt!
Dank je wel dat je mee deed aan deze KIC Challenge, en hoop dat je ook weer mee gaat doen aan die van morgen.

XXX Kim